Garantie
Garantia reprezinta
obligatia legala si contractuala pe care Vanzatorul o are catre Utilizator,
utilizatorul fiind reprezentat de orice persoana fizica sau juridica ce
realizeaza o tranzactie in scopul primirii de bunuri si prestarii de servicii
din partea firmei.
Utilizatorul ia la cunostinta si este de acord cu
efectele si obligatiile pe care garantia le reprezinta in momentul
achizitionarii produsului.
Garantia oferita de Vanzator incepe sa isi produca
efectul: in momentul ridicarii produselor expediate prin curier sau posta.
Garantia inceteaza la finele perioadei in care aceasta isi produce efectul,
posibilitatea extinderii acesteia facand obiectul unei intelegeri separate si
distincte intre firma si beneficiar.
Durata garantie:
- toate produsele electrice/electronice (cabluri,
incarcatoare priza/wireless, casti wireless/fir, modulator fm, baterii externe)
au garantie 12 luni de la data achizitiei.
Nu fac obiectul garantiei, defectiunile aparute in
urma montarii, utilizarii sau manipularii neadecvate a produselor de catre
cumparator. (Exemple: aplicare incorecta a foliilor de protectie, distrugeri
intentionate, etc.).
Nu fac obiectul garantiei foliile de protectie
care au fost lipite. Daca sunt constatate defecte de fabricatie, foliile de
protectie vor fi returnate vanzatorului asa cum au fost primite,
neacceptandu-se folii care au fost lipite. In momentul in care se dezlipeste
protectia de pe partea adeziva a foliei de protectie garantia inceteaza.
Deasemeni vor fi refuzate produsele care au
inscrisuri sau etichete pe produs sau pe ambalaj
Nu fac obiectul garantiei, produsele ce prezinta
urme de uzura in conditii normale.
Garantia oferita clientului inceteaza:
Atunci cand se constata de catre personal
autorizat incercarea de modificare a proprietatilor materialelor si
componentelor din care este fabricat obiectul, dar si la schimbarea destinatiei
specificate a obiectului.
Atunci cand garantia oferita de catre firma isi
incheie termenul de valabilitate.
Atunci cand beneficiarul, in urma nerespectarii
instructiunilor de utilizare si aplicare a produselor le provoaca daune ce pot
sa provoace inutilizarea acestora in conditiile specificate.
Nu fac obiectul garantiei alte produse decat cele
achizitionate de reclamant, produse ce nu apar in certificatul de garantie sau
in factura de achizitie.
Utilizatorul care a constatat primirea unui produs
necorespunzator cu obiectul caruia ii este destinat, poate face uz de garantia
oferita de Vanzator in temeiul legii nr. 449/2003. Aceasta constatare se va
efectua in prezenta unui reprezentant al firmei, iar daca acest lucru nu este
posibil, prin punerea la dispozitia firmei de materiale ce fac dovada
neconformitatii (poze, inregistrari video)
Solutionarea situatiilor ce constituie obiectul
garantiei se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achizitionat
sau prin inlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezinta problema
constatata si care va corespunde d.p.d.v tehnic.
Perioada maxima de timp in care problemele legate
de garantie sunt solutionate este de 15 zile calendaristice.
Pentru solutionarea garantiei este necesar sa respectati
unul din urmatorii pasi:
a) sa ne contactati in scris la adresa de e-mail
office@exq-shop.ro, mentionand numele dvs., numarul facturii de achizitie si un
numar de telefon.
b) sa ne contactati telefonic la numarul
0733504705.
Este obligatoriu ca produsul ce face obiectul
rezolvarii garantiei sa fie insotit de certificatul de garantie in original
(pentru produsele care vin insotite de acesta) dar si de o copie sau originalul
facturii de achizitie, pentru a se face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii
produsului.
